Let op: uw browser wordt niet ondersteund:

Deze website ondersteunt uw (verouderde) browser niet en zal mogelijk niet goed werken.

Download hier een recente versie van Chrome, Firefox, Safari, Opera of Edge.

Garantie en reparatie

Reparatie met garantie

Op al onze nieuwe producten zit garantie. Hierbij houden wij de garantietermijn aan zoals de fabrikant van het product deze heeft bepaald. Wil je gebruik maken van de garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice. Er wordt gekeken of de klacht wel of niet binnen de garantie valt. Indien dit het geval is, gaan we gelijk aan de slag om ervoor te zorgen dat je product zo snel mogelijk hersteld wordt.  

Reparatie zonder garantie

Heb je geen garantie op je gereedschap en deze wel bij ons gekocht, dan kun je deze professioneel laten repareren. Onderstaand lees je de stappen voor het laten repareren van je gereedschap bij Jakodirect.nl:

Stap 1
Stuur de klantenservice een e-mail met een duidelijke klachtomschrijving en om welke machine het gaat. Vervolgens kun je het artikel naar ons opsturen of afgeven in onze winkel. Indien het een groot pakket (groter dan 58x78x175cm) of zwaar pakket betreft (zwaarder dan 31,5 kg), neem dan even contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden. Voeg bij de machine een klachtomschrijving bij.

Voor het onderzoeken van elektrisch gereedschap en wat er precies gerepareerd moet worden, berekenen wij €25,- onderzoekskosten. Voor grote machines geldt een hoger tarief. Afhankelijk van de machine varieert dit tussen de €25,- en €75,-. Deze kosten vervallen wanneer u het product laat repareren.

Stap 2
Wanneer de reparatiekosten maximaal 50% bedragen van de nieuwprijs dan wordt de machine direct gerepareerd. Zijn de kosten hoger, dan ontvang je van ons een prijsopgave. Mochten de reparatiekosten dusdanig hoog zijn dat reparatie geen goede keus is, dan maken we een offerte voor een nieuwe machine tegen een scherpe prijs. Indien je akkoord gaat met de offerte dan worden de onderzoekskosten verrekend met het totaalbedrag. Wanneer je van de offerte voor reparatie of een nieuwe machine afziet, brengen wij de onderzoekkosten in rekening.

Stap 3
Wij gaan voor je aan de slag. Gecertificeerde medewerkers repareren en testen de machine nauwkeurig.

Stap 4
Zodra je product gerepareerd is ontvang je van ons bericht. Neem contact op met ons of je de machine komt ophalen of dat we deze naar je verzenden. Je ontvangt van ons een e-mail met track & trace link om je pakket te volgen.

Let op: wanneer je de machine ongerepareerd terug wil ontvangen, betaal je hiervoor verzendkosten. De machine komt dan in onderdelen retour.